مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:462022-11-17سياسي

وضعیت مطلوب ایران در رتبه بندی دانشگاه ها/ موفقیت ها اطلاع رسانی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی گل ظهر امروز در اختتامیه همایش بین المللی نهضت ترجمه در دانشگاه ملایر اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریان سلطه متوجه شدند نظامی شکل گرفته که قرار است شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی را محقق کند ، نظامی که قرار است مبتنی بر نه شرقی و نه غربی باشد و در میان مرزهای جغرافیایی خود برای مدیریت خودش تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه دنیای سلطه با کشورهای مستقل مشکل دارد بنابراین تلاش می کند به گونه ای کشورها به ویژه آنهایی که دارای منابع هستند را زیر سلطه خود ببرد عنوان کرد: دشمنان، بلافاصله بعد از انقلاب اسلامی جنگ را بر ما تحمیل کردند و تمام تلاششان را به کار بستند این نظام را سرنگون کنند، اما مردم اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دشمن واگذار شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: شهدا نخبگانی بودند که اگر امروز حضور داشتند حتما در تمام عرصه های مختلف اثرگذار بودند، آنهایی که خالصانه بزرگترین سرمایه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از ناموس کشور دفاع کردند.

وی با بیان اینکه برای این کشور و نظام هزاران جانباز، شهید و آزاده تقدیم انقلاب کردیم بر لزوم جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: چقدر پیشرفت های جمهوری اسلامی را قدر می دانیم؟ چرا برخی نمی خواهند اینها را ببینند و فقط دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب ایران در رتبه بندی دانشگاه ها/ موفقیت ها اطلاع رسانی شود

وضعیت مطلوب ایران در رتبه بندی دانشگاه ها/ موفقیت ها اطلاع رسانی شود