مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-17سياسي

نیروی انسانی؛ بهترین سرمایه هر دستگاه اجرایی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن ترس از الگوسازی انقلاب اسلامی دارد، گفت: بهترین سرمایه هر دستگاهی نیروی انسانی است.

- ناصر ناصری، امروز پنج شنبه 26 آبان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در کشور سرآمد هستند، اظهار کرد: در دستگاه های اجرایی نیروهای بسیار خوب و پای کار داریم و به همین دلیل در بسیاری از ارزیابی های کشوری رتبه های برتر را داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تلاش شود در استخدامی ها جذب نیروهای بومی مورد توجه قرار گیرد، افزود: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به دلیل حمایت های مردم از این انقلاب است و تمام دشمنان شرق و غرب بر علیه ما ایستاده اند و ترس از توانمندی های ایران اسلامی دارند.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون همواره دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی طرح و برنامه پیاده کرده است؛ در بدو انقلاب جماهیر شوروی و آمریکا دو کشور مقابل هم بودند، اما در خصوص حمله به ایران وحدت داشتند.

ناصری با بیان اینکه کسانی که خود عامل کشتار زنان و کودکان بی گناه بوده اند اکنون مدافع حقوق زنان ایران شده اند، افزود: از 7 هزار شهیده 560 شهیده به طرز فجیهی توسط کومله و دموکرات به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی؛ بهترین سرمایه هر دستگاه اجرایی

نیروی انسانی؛ بهترین سرمایه هر دستگاه اجرایی