مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-17حوادث

3 اغتشاشگر دیگر در ایذه بازداشت شدند/ افزایش شمار بازداشتی ها به 6 نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان در رابطه با حوادث شب گذشته شهرستان ایذه بیان کرد: حدود ساعت 18 روز 25 ابان ماه عده ای اقدام به ایجاد ناآرامی در چهارراه هلال احمر شهرستان ایذه کردند که در ادامه با حضور افرادی .

- رییس کل دادگستری استان خوزستان از بازداشت سه تن از اغتشاشگران ایذه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان در رابطه با حوادث شب گذشته شهرستان ایذه بیان کرد: حدود ساعت 18 روز 25 ابان ماه عده ای اقدام به ایجاد ناآرامی در چهارراه هلال احمر شهرستان ایذه کردند که در ادامه با حضور افرادی مسلح در محل اغتشاش و تیراندازی شرایط حالت اقدامات تروریستی مسلحانه و البته کور را به خود گرفت.

وی افزود: در پی این حوادث، تعدادی از افراد حاضر در محل و رهگذاران و حافظان امنیت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که منجر به شهادت 7 نفر و مجروحیت 10 نفر شد.

دهقانی بیان کرد: اغتشاشگران در ادامه به اخلال در نظم، آتش زدن و تخریب وسائل عمومی اقدام کردند و عده ای نیز اقدام به آتش زدن حوزه علمیه خواهران، اداره تعزیرات حکومتی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایذه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اغتشاشگر دیگر در ایذه بازداشت شدند/ افزایش شمار بازداشتی ها به 6 نفر

3 اغتشاشگر دیگر در ایذه بازداشت شدند/ افزایش شمار بازداشتی ها به 6 نفر