مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-18سياسي

معرفی سیره شهدا نوعی جهاد تبیین است


مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید با شهدا و سبک زندگی شهدا آشنایی بیشتری داشته باشند، - گفت: تلاش برای معرفی شهدا و سیره زندگی آنها به جوانان، دانش آموزان و دانشجویان نوعی جهاد تبیین است.

حجت الاسلام سید امیر ابراهیمی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تبلیغات محیطی و فضاسازی های شهری با استفاده از تمثال ها و تصاویر شهدا نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید با شهدا و سبک زندگی شهدا آشنایی بیشتری داشته باشند، افزود: تلاش برای معرفی شهدا و سیره زندگی آن ها به جوانان، دانش آموزان و دانشجویان نوعی جهاد تبیین است.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به تبلیغات رسانه ای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، وظیفه نهادهای فرهنگی و دستگاه های متولی امور شهدا و ایثارگران این است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات میدانی تلاش شان را برای حفظ فرهنگ مقاومت و جهاد بیشتر کنند.

این مسئول گفت: در دیداری که با حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان داشته ایم، قرار شد تابلو فرش های منقش به تمثال شهدای روحانی را جهت طرح نمایشگاهی در اختیار اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سیره شهدا نوعی جهاد تبیین است

معرفی سیره شهدا نوعی جهاد تبیین است