مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-18بين الملل

متا چگونه از شرکت تریلیون دلاری به اخراج دسته جمعی رسید؟


اخراج دسته جمعی اخیر کارمندان توسط متا، نقطه عطفی برای شرکتی است که با وجود سال ها جنجال بر سر حریم خصوصی و مداخله روسیه در انتخابات، به نظر می رسید مدل فعالیت خدشه ناپذیری دارد.

- اخراج دسته جمعی اخیر کارمندان توسط متا، نقطه عطفی برای شرکتی است که با وجود سال ها جنجال بر سر حریم خصوصی و مداخله روسیه در انتخابات، به نظر می رسید مدل فعالیت خدشه ناپذیری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر چند برخی ممکن است علاقه شدید مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، به دنیای آنلاین ایمرسیو یا متاورس را عامل سقوط این شرکت بدانند اما این تنها یکی از عواملی است که باعث شده است سهام متا در یک سال گذشته 70 درصد سقوط کند.

عوامل منفی دیگر شامل ظهور پلتفرم ویدئوی کوتاه تیک تاک، تغییرات حریم خصوصی اپل و تاثیر منفی آن بر درآمد تبلیغاتی متا و فقدان کاربران نسل زد (Z) (نسلی که با تلفن هوشمند رشد کرده و زندگی اش با فناوری گرده خورده) هستند.

مایک پرولکس، مدیر تحقیقات شرکت فارستر به یاهو فایننس گفت: متا یک پایش را در مسیر متاورس گذاشته و پای دیگرش در ویدئوی کوتاه است و تلاش می کند با تیک تاک رقابت کند و در حال حاضر در هیچ یک از این دو مسیر عملکرد خوبی ندارد.

رشد تیک تاک و قدیمی شدن فیس بوک متا با تهدیدهایی از سوی پایگاه کاربران رو به سالمندی خود و رشد اپلیکیشن چینی تیک تاک که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متا چگونه از شرکت تریلیون دلاری به اخراج دسته جمعی رسید؟

متا چگونه از شرکت تریلیون دلاری به اخراج دسته جمعی رسید؟