مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-18سياسي

برگزاری اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان


چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان امروز با معرفی تیم های برتر در شهر سرچشمه رفسنجان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، باقری مسوول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال نیز در این آیین اظهار داشت: تاریخ در یک تقسیم بندی به دو قسمت تقسیم شده؛ یکی جاهلیت اولیه، دوم جاهلیت مدرن که در جاهلیت اول دختران را زنده به گور می کردند، علم و عالم را به زنجیر و اسارت می کشیدند و در جاهلیت ثانویه که امروز با آن مواجه هستیم زنانگی زن را منکرند، یعنی زن باید مانند مردان باشد، رفتار و پوشش او مانند مردان باشد.

زن نباید فرزندآوری داشته باشد بلکه مردانه زندگی کند تا دیده شود و در این جاهلیت مدرن پلیدترین و شنیع ترین عمل در دنیا قانون شده است.

جلالی یکی از ابزارهای جاهلیت مدرن را رسانه دانست و افزود: غول رسانه ای دنیا در اختیار جاهلیت مدرن است و فن آوری و اطلاعات را در دست گرفته و قدرت در اختیار جاهلیت مدرن است که مثلث خطرناکی تشکیل داده است .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هرچه در فضای مجازی دیده می شود مردم و به ویژه نوجوانان فکر می کنند واقعی ست و حقیقت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان

برگزاری اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان