مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-18سياسي

دیدار دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا با «میرضیایف»


دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر «تاشکند» با رییس جمهور ازبکستان دیدار و آخرین وضعیت منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، هلگا اشمید دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر تاشکند با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار مسایل گسترش بیش از پیش همکاری با سازمان امنیت و همکاری اروپا در موضوعاتی از جمله، اقتصادی، محیط زیستی، سیاسی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با رضایتمندی بر تشدید روابط، توسعه گفت وگوی باز و سازنده در دوران اخیر تاکید شد.

در این دیدار بر اهمیت حمایت کارشناسی از ساختارهای سازمان امنیت و همکاری اروپا به ویژه در مسایل تداوم اصلاحات دموکراتیک و توسعه نهادهای جامعه مدنی در ازبکستان تاکید شد.

همچنین بر لزوم تقویت همکاری های متقابل در بعد اقتصادی و محیط زیستی، اجرای پروژه های مشترک در حوزه اقتصاد سبز ، دیجیتالی سازی، صنایع کوچک و محیط زیست تاکید شد.

در چهارچوب بررسی مسائل مهم امنیت منطقه ای و بین المللی، برای اوضاع اتحادیه اروپا زبیگنیو رائو دبیر کل این سازمان و کایرات عبدالرحمان اف کمیسر عالی سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور اقلیت ها از ازبکستان بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا با «میرضیایف»

دیدار دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا با «میرضیایف»