مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-18فرهنگي

آخرین وضعیت گیشه سینما و پخش بلاتکلیف فوتبال


در حالی که در پنج روز گذشته کمتر از 100 هزار نفر به سینما رفته اند، صاحبان سالن ها و نیز فیلم های در نوبت نمایش منتظرند تا ببینند فیلم «بخارست» که اکرانش از امروز به طور رسمی آغاز شده، - در حالی که در پنج روز گذشته کمتر از 100 هزار نفر به سینما رفته اند، صاحبان سالن ها و نیز فیلم های در نوبت نمایش منتظرند تا ببینند فیلم بخارست که اکرانش از امروز به طور رسمی آغاز شده، چه سرنوشتی پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم کمدی بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی پس از چند هفته که فیلم جدیدی ریسک اکران را قبول نمی کرد، سرانجام از روز سه شنبه، 24 آبان ماه به چرخه اکران اضافه شد اما دقیقاً در سه روز ابتدایی اکران این فیلم شرایط جامعه به گونه ای پیش رفت که طبق اعلام کارگردان باید امروز، جمعه را آغاز اکران رسمی این فیلم دانست.

اطیابی چند روز قبل به ایسنا گفت: با توجه به اینکه برخی سینماها در روزهای گذشته تعطیل شدند و نیز به دلیل آماده نبودن مواد تبلیغاتی و تکمیل نبودن سالن ها قرار بر این است که از 27 آبان ماه بخارست اکران جدی خود را شروع کند.

بیشتر بخوانید: اطیابی: اکران رسمی بخارست روز جمعه خواهد بود فروش فیلم در این سه روز و در سینماهایی که بخارست را نمایش دادند تاکنون به 460 میلیون تومان رسیده است و حدود 15 هزار نفر برای تماشای این فیلم بلیت خریده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت گیشه سینما و پخش بلاتکلیف فوتبال

آخرین وضعیت گیشه سینما و پخش بلاتکلیف فوتبال