مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-18سياسي

بسیج مایه امیدبخشی به جامعه است


امام جمعه دامغان با بیان اینکه هر فرد ایرانی که تفکر انقلاب اسلامی را قبول دارد، یک بسیجی است، گفت: بسیج مایه امیدبخشی به جامعه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر ضمن گرامی داشت هفته بسیج، ابراز کرد: بسیج با نگاه حکیمانه امام خمینی (ره) ایجاد و یکی از یادگارهای گرانقدر امام راحل (ره) در زمینه خدمت رسانی به جامعه است.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام ابعاد حضور پرشور دارد، ابراز کرد: هر فرد ایرانی که تفکر انقلاب اسلامی را قبول دارد، یک بسیجی است و امروز تفکر بسیجی مایه امیدبخشی به ایران اسلامی و مردم محسوب می شود.

اهمیت تبیین جایگاه شهادت امام جمعه دامغان با بیان اینکه تفکر بسیجی در تاریخ ماندگار شده است، ابراز کرد: بسیج در میانه تمام میدان ها می درخشد.

رستمیان در ادامه و با اشاره دیدار دست اندرکاران کنگره سرداران و شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: تبیین حقیقت شهادت یکی از مهمترین نکات در سخنان معظم له در این دیدار بود که به درستی به در جمع سرداران و دست اندرکاران کنگره شهدا، اهمیت آن را بیان فرموده و اعلام داشتند که یادواره های شهدا باید معرفت افزایی را به خصوص در بین نسل جوان، مورد تاکید قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مایه امیدبخشی به جامعه است

بسیج مایه امیدبخشی به جامعه است