مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-18سياسي

مدارا کردن با اغتشاشگران کافی است/ لزوم برخورد با عوامل ناامنی


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مدارا کردن با اغتشاشگران کافی است، گفت: برخورد با عوامل ناامنی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: آنجایی که کاسب ما امنیت نداشته باشد به خاطر کسانی که درصدی از یک درصد از جمعیت ما نیستند، حدود 2 ماه است که مدارا می شود، مدارا دیگر کافی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون از این فراز و نشیب ها زیاد داشته ایم، امروز جنگ اسلام و کفر است، جنگ حق و باطل است.

امام جمعه ایلام گفت: وقتی گروهک های تروریستی مزدبگیر دشمن در خانه امن خود هستند و بچه های فریب خورده را داخل کشور می فرستند و به آنها پول می دهند و امنیت جامعه را برهم بزنند، بهترین کار این است که از آن نقطه ای که این توطئه ها می شود، مورد غرش موشک های جهوری اسلامی قرار بگیرند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: این فراز از تاریخ انقلاب اسلامی هم خواهد گذشت و خیلی فصل سنگینی نیست، در طول 43 سال گذشته حوادثی را پشت سر گذاشته ایم که به مراتب سخت تر از این بود.

وی افزود: فراجا مسئول تأمین امنیت در کف خیابان است و اگر مقداری شرایط شدید شود و پلیس نتواند اوضاع را کنترل کند آن موقع سپاه برای تأمین امنیت ورود پیدا می کند، هر چند هنوز به آن شرایط نرسیده ایم که سپاه ورود پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارا کردن با اغتشاشگران کافی است/ لزوم برخورد با عوامل ناامنی

مدارا کردن با اغتشاشگران کافی است/ لزوم برخورد با عوامل ناامنی