مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-18اقتصادي

ورود ممنوع برای خودروهای فرانسوی/ وزارت صمت: اجازه ثبت سفارش نمی دهیم


در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ در هفته ای که گذشت فاطمی امین وزیر صمت در خصوص آخرین وضعیت پرونده واردات هزاران خودرو به کشور اظهار داشت: اکنون واردکنندگان در مسیر واردات خودرو در حال رتق و فتق امور مربوطه بوده و یکی یکی در حال انعقاد قراردادهایشان هستند.

وی در عین حال تصریح کرد: واردکنندگان خودرو باید موضوع خدمات پس از فروش را تضمین کنند، یا نماینده رسمی بوده و یا انتقال فناوری انجام دهند و این ها شرایط اصلی انجام واردات است.

وی بار دیگر تاکید کرد: کار ما به عنوان دولت در این زمینه انجام شده و مسیر مربوطه نیز از سوی متقاضیان در حال پیمودن است؛ با این حال امید می رود به زودی کار نهایی شود.

وعده وزیر صمت برای ورود خودروهای خارجی به بازار در هفته های آینده در شرایطی است که چهارم آبان ماه، منطقی معاون وزیر صمت  در نشست خبری تاکید داشت: واردات خودرو ها صرفاً از خودروسازان چینی نخواهد بود و خودرو های کره ای و ژاپنی نیز وارد بازار خواهند شد.

همچنین قالیباف سخنگوی این وزارتخانه نیز در گفتگویی در این باره اظهار داشت: خودرو های وارداتی از برندهای کره ای، ژاپنی و اروپایی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ممنوع برای خودروهای فرانسوی/ وزارت صمت: اجازه ثبت سفارش نمی دهیم

ورود ممنوع برای خودروهای فرانسوی/ وزارت صمت: اجازه ثبت سفارش نمی دهیم