مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-18سياسي

خواص بی بصیرت منافق باید قاطعانه دادگاهی شوند


امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه منشأ این اغتشاشات ایران قوی و آزاد است، گفت: اگر از جنس گاو شیرده سعودی بودیم دشمنان به کشور ما کاری نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه موقت سعودی بودیم دشمنان به کشور ما کاری نداشتند.

وی با بیان اینکه در 25 آبان سال 61 مردم اصفهان 370 شهید را در یک روز تشییع کردند افزود: اغتشاشگران تهدید می کنند بازارها را ببنیدید، 25 آبان 61 ، مغازه داران اصفهانی مغازه ها را برای تشییع شهدا تعطیل کردند، اصفهان همان اصفهان است.

موسوی با تأکید بر اینکه دشمن با جنگ رسانه ای به همه حمله کرده است، گفت: دشمنان سه روز فراخوان اعتصاب دادند، کاسبان را با ارعاب مجبور کردند تا مغازه شان را ببندند، این اعتصاب سراسری نیست.

  امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب جنگ، جنگ روایات ها است و جنگ روایت ها جهاد تبیین می خواهد، بیان کرد: مسؤولان، مردم، ائمه جمعه و جماعت و هیئات مذهبی باید در جامعه جهاد تبیین کنند.

وی با بیان اینکه مردم تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب ایستاده اند و امروز این انقلاب به اوج خود رسیده است، گفت: امروز مردم، ایران قدرتمندی را می بینند که دیگر زیر بار حرف زور نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص بی بصیرت منافق باید قاطعانه دادگاهی شوند

خواص بی بصیرت منافق باید قاطعانه دادگاهی شوند