مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 07:452022-11-19اقتصادي

ثبت دو وقف جدید در ملایر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از ثبت دو وقف جدید طی هفته گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این دو موقوفه جدید بیش از پنج میلیارد تومان است.

- حجت الاسلام ابوذر عباسی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این موقوفات توسط غلامرضا عبدی و نبی الله قهرمان پور با وقف دو باب مغازه صورت گرفته است.

عباسی ادامه داد: یکی از این موقوفات با نیت اطعام دهی در ماه رمضان و وقف دوم نیز با نیت اطعام و عزاداری برای سیدالشهدا(ع) و کمک به بیماران سخت درمان و خیرات و نذورات وقف شده است.

وی با بیان اینکه یک وقف دیگر نیز در دست اقدام است و به زودی ثبت می شود، گفت: ملایر با داشتن 191 موقوفه و بیش از 63 و نیم درصد اراضی موقوفه، در حوزه وقف در استان همدان و کشور سرآمد است.

عباسی همچنین به اعزام هفت نفر از کادردرمان ملایر به عتبات عالیات و کربلا معلی خبر داد و افزود: در راستای تجلیل از خدمات کادردرمان در دوران کرونا هفت نفر از کادر درمان شهرستان به قید قرعه به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی به اختصاص مبلغ 42 میلیون تومان از محل نیت واقف سیف الدوله برای اعزام این افراد اشاره و مطرح کرد: بزرگترین موقوفات شهرستان مربوط به شادروان سیف الدوله در حوزه های درمانی، آموزشی، اطعام دهی و روضه خوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دو وقف جدید در ملایر

ثبت دو وقف جدید در ملایر