مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-19سياسي

بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا


جلسه هم اندیشی بخشدار مرکزی دنا با دهیاران شهرستان دنا برای رفع مشکلات روستاها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه هم اندیشی  بخشدار مرکزی دنا با کلیه دهیاران شهرستان دنا برگزار شد.

 جلسه هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی و بخش پاتاوه با حضور شعبانی بخشدار مرکزی شهرستان دنا، جهان بین مدیر بنیاد مسکن، دهیاران شهرستان دنا و تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

که در این جلسه مسائل و مشکلات  در حوزه های مختلف عمرانی و سایر بخش های مرتبط با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محدوده روستاهای بخش مرکزی و بخش پاتاوه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شعبانی به پیگیری و نشست های مشورتی با مسئولان استانی و شهرستانی به اهمیت رایزنی و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف عمرانی اشاره کرد و این اقدام  را از خواسته های به حق مردم در جهت رفع مشکلات و نواقصات موجود دانست و گفت: دهیاران  مدیران امور عمرانی در روستاها هستند که باید  یک  تعامل و ایجاد هماهنگی بیشتری بین دستگاه های دارای مسوولیت در حوزه های مختلف عمران روستایی ایجاد گردد.

شعبانی گفت:  مردم به عنوان اصلی ترین  مخاطبین  در امور عمرانی باید به نحوی از خدمات بهره مند گردند که مطالبات معوق مانده ای نداشته باشند و این در گرو تجمیع امکانات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا

بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا