مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-19سياسي

قلب و ذهنم با مساله شهدای بمباران قم درگیر شده بود


فاطمه بهبهانی نویسنده کتاب «نشانی گنج» در مراسم رونمایی از این کتاب درباره آشنایی خود با سوژه این کتاب گفت: تمام فکر و قلبم درگیر خانواده شهید قربانیان بود.

- فاطمه بهبهانی نویسنده کتاب نشانی گنج در مراسم رونمایی از این کتاب درباره آشنایی خود با سوژه این کتاب گفت: تمام فکر و قلبم درگیر خانواده شهید قربانیان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم رونمایی کتاب نشانی گنج با حضور فاطمه بهبهانی نویسنده اثر، سه شنبه 24 آبان به مناسبت روز کتاب و کتاب خوانی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برگزار شد.

کتاب نشانی گنج که به تازگی توسط واحد ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران و با مشارکت ستاد ملی کنگره شهدای استان قم تولید و منتشر شده است، به ماجرای بمباران خیابان آذر شهر قم و شهادت خانواده قربانیان در این بمباران می پردازد.

فاطمه بهبهانی نویسنده نشانی گنج با اشاره به مظلومیت شهدای بمباران گفت: شاید تلقی این باشد که شهدای بمباران بر اثر یک حادثه اتفاقی به شهادت رسیده اند اما قطعاً این شهادت قسمت و روزی بوده است و خواست خدای متعال و استعدادها، برای رسیدن به چنین درجه ای دخیل هست.

وی درباره آشنایی با این سوژه گفت: من در درجه اول یک خانم خانه دار هستم و در تمام مدت نگارش این کتاب و طی شب و روز، آشپزی و حتی بچه داری، بخشی از ذهن و قلبم درگیر این خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب و ذهنم با مساله شهدای بمباران قم درگیر شده بود

قلب و ذهنم با مساله شهدای بمباران قم درگیر شده بود