موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-19اقتصادي

سامانه ای برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی


فناوران یکی از شرکتهای دانش بنیان با کاربرد هوش مصنوعی موفق به طراحی و تولید سامانه ای برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی طراحی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت بهپویان امین منتظر از سال 86 تاسیس شده و در حوزه بهره وری صنایع و تحول دیجیتالی صنعتی در حال فعالیت است.

این شرکت به تازگی توانسته است طرحی را برای تعمیر و نگهداری تجهیزات در مجموعه های صنعتی و کارخانه ها با کاربرد هوش مصنوعی آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی تقوایی حسین زاده، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که 182 نفر در 17 زمینه تخصصی در حوزه بهره وری صنایع و تحول دیجیتالی صنعتی در این شرکت در حال فعالیت هستند، گفت: ما سال 1399 به این جمع بندی رسیدیم که با توجه به سهم زیاد نگهداری و تعمیرات در هزینه های سازمان ها که شامل 25 تا 60 درصد هزینه های جاری می شود و نظر به ساختارهای موجود در حوزه نگهداری و تعمیرات می توان فرآیندها را با روش های مبتنی بر هوش مصنوعی ارتقاء و بهبود داد.

وی افزود: سال 1399 با توجه به افزایش قیمت ارز، میزان جبران خسارات تجهیزات صنعتی بیش از 10 برابر افزایش پیدا کرد.

علاوه بر این وقتی یک ماشین یا تجهیز خراب می شد، فرآیند تولید نیز تا مدتی به توقف می انجامید و این خود خسارتی بزرگتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ای برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی

سامانه ای برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی