مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-19سياسي

مردم تخلفات دستگاه ها را با سازمان بازرسی در میان بگذارند


قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیران در هر پست، مقام و جایگاهی باشند اگر در حوزه وظایف خود در تمامی ابعاد به ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ترک فعل داشته باشند، - قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیران در هر پست، مقام و جایگاهی باشند اگر در حوزه وظایف خود در تمامی ابعاد به ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ترک فعل داشته باشند، به مراجع ذی ربط معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان در گفت وگویی تلفنی با رادیو فرهنگ پیرامون اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به اینکه در راستای اجرای این قانون برای بیش از 40 دستگاه وظایف تعریف شده است، اظهار کرد: در این راستا بیش از 40 دستگاه مختلف در حوزه های سیاسی،آموزشی، مذهبی، قضایی، فرهنگی، اقتصادی و.

هستند که باید هر شش ماه یک بار گزارش اقدامات خود را به مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دستگاه ها گزارشات خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه داده اند، افزود: تعدادی از دستگاه ها نیز گزارشات اقداماتشان را به مجلس شورای اسلامی نداده اند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از این سازمان به عنوان یکی از نهادهای ناظر در این قانون یاد کرد و ادامه داد: از زمانی که این قانون وضع و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تخلفات دستگاه ها را با سازمان بازرسی در میان بگذارند

مردم تخلفات دستگاه ها را با سازمان بازرسی در میان بگذارند