مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-19سياسي

دانشگاهیان متعهد و انقلابی حرکات کور دشمنان را با جهاد علمی و تبیینی خنثی می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد که دانشگاهیان متعهد و انقلابی حرکات کور دشمنان را با جهاد .

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد که دانشگاهیان متعهد و انقلابی حرکات کور دشمنان را با جهاد علمی و جهاد تبیین خنثی خواهند کرد.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:بار دیگر دست جنایتکار داعش مسلکان وابسته به استکبار و رژیم های جعلی و مرتجع منطقه ای به خون جوانان صالح و خدمتگزار وطن آلوده شد و دو نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای منتظری مشهد در پاسداری از امنیت کشور به شهادت رسیدند.

فراتحلیل این حوادث در لایه اول مهار انقلاب اسلامی و جلوگیری از تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است که دشمن آن را از طریق مخدوش سازی ارزش ها، مقابله با احکام الهی و گرفتن عفاف زنان و زدودن غیرت مردان و جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان متعهد و انقلابی حرکات کور دشمنان را با جهاد علمی و تبیینی خنثی می کنند

دانشگاهیان متعهد و انقلابی حرکات کور دشمنان را با جهاد علمی و تبیینی خنثی می کنند