مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-19اقتصادي

بسترسازی برای همکاری با دیگر کشورها؛ اولویت دولت سیزدهم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: صنعت و فرهنگ بایکدیگر عجین بوده و یکی از سیاست های دولت سیزدهم این است تا بستر همکاری با کشورها را در حوزه های مختلف فراهم کند.

- بسترسازی برای همکاری با دیگر کشورها؛ اولویت دولت سیزدهم ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: صنعت و فرهنگ بایکدیگر عجین بوده و یکی از سیاست های دولت سیزدهم این است تا بستر همکاری با کشورها را در حوزه های مختلف فراهم کند.

جواد اشرفی، امروز شنبه 28 آبان در نشست هماهنگی سفر سفیر قرقیزستان به بیرجند اظهار کرد: سفیر قرقیزستان پنجم آذرماه به خراسان جنوبی سفر می کند و صنایع دستی و میراث فرهنگی و امور اقتصادی و تجارت و کشاورزی از مهم ترین حوزه های خراسان جنوبی هستند که باید در این سفر جهت افزایش همکاری با کشور قرقیزستان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر توجه ویژه به این پنج حوزه، ادامه داد: بازدید از مجموعه های تولیدی و اقتصادی، دانشگاه بیرجند، اماکن تاریخی و ظرفیت های گردشگری و نشست با فعالان اقتصادی از جمله برنامه های سفر سفیر قرقیزستان به خراسان جنوبی خواهد بود.

اشرفی بیان کرد: پیشنهادات مختلفی در زمینه حوزه همکاری با کشور قرقیزستان از طرف دستگاه های اجرایی مختلف استان دریافت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی برای همکاری با دیگر کشورها؛ اولویت دولت سیزدهم

بسترسازی برای همکاری با دیگر کشورها؛ اولویت دولت سیزدهم