مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-19سياسي

قابلیت فراملی دانشگاه بیرجند در ارائه برنامه های علمی


رییس دانشگاه بیرجند با اشاره به قابلیت همکاری این دانشگاه با کشور قرقیزستان، گفت: دانشگاه بیرجند در زمینه علمی و تخصصی از جایگاه فراملی برخوردار است.

- احمد لامعی، امروز شنبه 28 آبان در نشست هماهنگی سفر سفیر قرقیزستان به بیرجند اظهار کرد: دانشگاه بیرجند با 17 کشور جهان تعامل علمی دارد و اجرای 20 پایان نامه مشترک با کشورهای مختلف در حال حاضر در دستور کار دانشگاه بیرجند قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در قرقیزستان 19 دانشگاه و در خراسان جنوبی 48 دانشگاه و آموزشگاه عالی وجود دارد، افزود: 850 دانشجو خارجی در دانشگاه های استان تحصیل می کنند که از این تعداد 580 نفر در دانشگاه دولتی، 214 نفر در دانشگاه آزاد، 85 نفر دانشگاه علوم پزشکی و دو نفر در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه بیرجند با اشاره به سفر سفیر قرقیزستان، ادامه داد: لازم است به دو مبحث اقتصاد و اندیشه در سفر سفیر قرقیزستان به خراسان جنوبی توجه شود که این دو موضوع در جهت پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی از اهمیت بالایی برخوردار است.

لامعی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند آمادگی لازم برای تعامل با کشور قرقیزستان در زمینه های علمی را دارد، تصریح کرد: دانشگاه بیرجند از توانمندی ها و قابلیت های فراوانی برخوردار است و این توانایی را دارد تا با کشور قرقیزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت فراملی دانشگاه بیرجند در ارائه برنامه های علمی

قابلیت فراملی دانشگاه بیرجند در ارائه برنامه های علمی