مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-19اقتصادي

نمایشگاه های تجاری در بیرجند و قرقیزستان برگزار شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: از متولیان خواستاریم در سفر سفیر قرقیزستان به بیرجند، برنامه ریزی لازم برای انعقاد تفاهم نامه و برپایی نمایشگاه های تجاری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان صبح شنبه در جلسه هماهنگی سفر سفیر قرقیزستان به بیرجند، بیان داشت: کشاورزی قرقیزستان بیشتر بر پایه کشاورزی و در مرحله بعد صنعت است لذا ضرورت دارد فهرستی از محصولات مورد نیاز این کشور برای صادرات به قرقیزستان تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع غذایی، کاشی و سرامیک و محصولات مزیت دار استان از قابلیت صادرات به این کشور برخوردارند، افزود: انعقاد تفاهم نامه تجاری، برگزاری نمایشگاه در بیرجند و قرقیزستان، برنامه ریزی برای سفر هیأتی از استان به این کشور برای مشاهده پتانسیل های قرقیزستان از جمله مواردی است که در این سفر می تواند موردتوجه قرار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم گفت: کویر یکی از جاذبه های خوب استان برای سرمایه گذاری است که در صورت امکان در این سفر به آن توجه شود.

شاهوردی باغ و عمارت جهانی اکبریه، باغ و عمارت رحیم آباد، بافت تاریخی و موزه های موجود در بیرجند را از جمله آثار تاریخی دانست که برای بازدید سفیر قرقیزستان از آنها، می تواند در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های تجاری در بیرجند و قرقیزستان برگزار شود

نمایشگاه های تجاری در بیرجند و قرقیزستان برگزار شود