مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-19سياسي

دانشگاه بیرجند با 17 کشور جهان تعامل علمی دارد


رییس دانشگاه بیرجند از تعامل علمی و تخصصی این مرکز آموزشی دانشگاه بیرجند با دانشگاه های 17 کشور جهان خبر داد و گفت: تعداد 20 پایان نامه مشترک دانشگاه بیرجند با موسسات آموزش عالی کشورهای مختلف در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند, احمد لامعی، رییس دانشگاه بیرجند امروز در نشست هماهنگی سفر سفیر قرقیزستان به بیرجند اظهار داشت: در سفر سفیر قرقیزستان به دو موضوع اقتصاد و اندیشه توجه و پرداخته می شود.

وی افزود: طرح این موضوعات درراستای پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و آمادگی لازم جهت تعامل با کشور قرقیزستان در زمینه های علمی را داریم.

رییس دانشگاه بیرجند تصریح کرد:در کشور قرقیزستان 19 دانشگاه معتبر و با درجه علمی خوب فعالیت دارند که می توان از ظرفیت و پتانسیل های موسسات آموزش عالی این کشور در حوزه های مختلف بهره مند شد.

 لامعی با تاکید بر جایگاه فراملی دانشگاه بیرجند در حوزه های علمی و تخصصی یادآور شد: تنها دانشگاه ملی شرق کشور در سال 1401 از توانمندی ها و قابلیت های بالایی برخوردار است و این توانایی را دارد تا با کشورهای مختلف همکاری و تعاملات خوب و لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی 48 دانشگاه دولتی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بیرجند با 17 کشور جهان تعامل علمی دارد

دانشگاه بیرجند با 17 کشور جهان تعامل علمی دارد