مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-19اقتصادي

راهکارهای شش گانه مدیرعامل ایران خودرو برای بهبود ناوگان تاکسی رانی


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مشکلات شبکه تاکسی رانی کشور و رانندگان تاکسی را یکی از دغدغه های اصلی خود برشمرد و راهکارهای شش گانه ای را برای بهبود شرایط فعلی ارایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی در آیین رونمایی از تاکسی ون های جدید شهرداری تهران، وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی هر کشور را نشانه میزان پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی هر کشوری خواند گفت: نمی توان کشوری را دید که از منظر اقتصادی رشد کرده باشد بدون این که ناوگان حمل و نقل عمومی خوبی داشته باشد و بین این دو شاخص ارتباط یک به یک و خطی وجود دارد.

وی در تشریح راهکارهای شش گانه برای بهبود شرایط تاکسی رانی، تصریح کرد: نظام تاکسی رانی زمانی کارآمد است که سازمان مرتبط با آن تحول خواه، دانایی محور و چابک باشد که خوش بختانه در تاکسی رانی تهران شاهد اتفاقات خوب و مثبت و رو به جلو هستیم.

خطیبی، دارا بودن تاکسی رانان مجرب و آموزش دیده، تاکسی خوب، با کیفیت و به روز، ناوبری و تاکسی رانی به روز و کارآمد را از دیگر لازمه ها و شاخص های اصلی ناوگان کارآمد برشمرد و گفت: خدمات پس از فروش شبانه روزی و کارا نیز عامل بسیار مهمی در نظام تاکسی رانی به شمار می رود.

وی همچنین شرکت مالکی را راهکاری برای سازماندهی تاکسی رانی دانست و گفت: باید از سمت راننده مالکی به سمت شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای شش گانه مدیرعامل ایران خودرو برای بهبود ناوگان تاکسی رانی

راهکارهای شش گانه مدیرعامل ایران خودرو برای بهبود ناوگان تاکسی رانی