مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-19حوادث

برخورد جرثقیل با ساختمان در پردیس/ دو نفر جان باختند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: در پی ورود یک دستگاه جرثقیل به پارکینگ یک بلوک مسکن مهر در فاز 8 پردیس دو نفر از شاگردان این جرثقیل جان خود را از دست داند.

- مهدی درفکی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته خودرو جرثقیل که از شمال به جنوب بلوار امام رضا(ع) فاز هشت پردیس در حرکت بود، به گفته خود راننده پس از بریدن ترمز به حاشیه خاکی سمت چپ جاده منحرف و سپس راننده خود را از ماشین به بیرون پرتاب می کند.

وی گفت: متاسفانه دو نفر از شاگردان وی که از اتباع خارجی بودند در این حادثه دچار صدمات جدی می شوند که یکی از آنها در محل فوت و دیگر مجروح حادثه به دلیل قطع شدن پایش به بیمارستان منتقل می شود که متاسفانه شب گذشته دومین مجروح حادثه نیز جان خود را از دست داد.

درفکی افزود: جرثقیل پس از رهاسازی توسط راننده به پارکینگ یکی از مجتمع های مسکن مهر این فاز وارد و به محض وارد شدن، برق آن قطع و به یکی از دو ستون نگهداری طبقه اول آسیب جدی وارد می کند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ادامه داد: در حال حاضر استحکام نگهداری این ساختمان توسط خود خودروی جرثقیل میسر شده و تا ایمن سازی ساختمان امکان انتقال و جابجایی خودرو وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جرثقیل با ساختمان در پردیس/ دو نفر جان باختند

برخورد جرثقیل با ساختمان در پردیس/ دو نفر جان باختند