مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-19فرهنگي

سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان آغاز شد


دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر در استان 28 آبان ماه در شهرستان زاهدان آغاز به کار کرد.

- سید ابوالفضل هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، افزود: پس از بازبینی 15 نمایش متقاضی حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان، سرانجام توسط هیئت انتخاب استان و براساس زمانبندی تعیین شده، 9 نمایش برای شرکت در این جشنواره انتخاب شدند و این آثار از صبح امروز با اجرای نمایش کوتوله ها به نویسندگی حسین ناظمی و کارگردانی حسین گوهری رقابت خود را برای کسب کرسی جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: در روز اول این جشنواره و پس از نمایش کوتوله ها به ترتیب نمایش های گل زخم به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی سحر کیخایی جوان از شهرستان زابل، زندگی سگ مرده به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی مودی و نمایش مردمان مرد به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی در دو سالن نخل و آفتاب و مرحوم هادی فاضلی مجموعه تئاتر شهر زاهدان به اجرا می روند.

این مسئول اظهار کرد: داوری این دوره از جشنواره تئاتر استانی را فرشته انصاری، مجتبی رضایی و جلال حدپور سراج بر عهده خواهند داشت و رضا جناآبادی نیز آثار شرکت کننده را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان آغاز شد

سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان آغاز شد