مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-19سياسي

هیچ گونه مماشاتی با تضییع کنندگان حقوق بیت المال نداریم


دستگاه قضا نیز مانند هر سازمان و دستگاه دیگری موافق پیشرفت عمران و آبادی کشور است ولی در برابر تضییع حقوق بیت المال و قانون شکنی می ایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی در پنجمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین که عصر شنبه در سالن شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما موظفیم در جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال به فعل و ترک فعل مدیران رسیدگی کنیم.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا نیز مانند هر سازمان و دستگاه دیگری موافق پیشرفت عمران و آبادی کشور است ولی در برابر تضییع حقوق بیت المال و قانون شکنی می ایستد.

این مسئول مطرح کرد: برای ما تفاوتی ندارد که تضییع حقوق بیت المال توسط شخص و یا اشخاص دارای جایگاه انجام شده باشد، در صورت محرض شدن جرم هر فردی باید پاسخگو ی عملکرد خود باشد و این مسئله که ممکن است افراد از استان رفته باشند و یا در جایگاه گذشته خود قرار نداشته باشند تغییر دهنده مسئله نخواهد بود.

رییس دادگستری استان قزوین با اشاره به طرح موضوع بیمارستان 1000 تخت خوابی قزوین ادامه داد: در خصوص رسیدگی به این مسئله باید تمام دستگاه هایی که در این موضوع ذی نفع هستند در یک کارگروه به تبادل عقیده و دیدگاه بپردازند و نتیجه نهایی این کارگروه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین مورد بررسی و رسیدگی قرار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه مماشاتی با تضییع کنندگان حقوق بیت المال نداریم

هیچ گونه مماشاتی با تضییع کنندگان حقوق بیت المال نداریم