مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-20سياسي

مهم ترین برنامه بسیجیان بصیرت بخشی باشد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: طی هفته بسیج امسال بیش از 2 هزار برنامه با 43 سرفصل در سطح استان پیش بینی شده که مهم ترین برنامه بسیجیان در این هفته باید بصیرت بخشی باشد.

- سرهنگ حسین خراسانی مطلق، شنبه شب 28 آبان در همایش خانوادگی یاوران ولایت که به مناسبت هفته بسیج در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: شاهد غبار گرفتگی روی پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند لذا باید به عنوان یک وظیفه این موضوع مهم را برای جوانان و نسل جوان تبیین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: برنامه های مختلفی در این هفته برگزار خواهد شد که با توجه به وضعیت کنونی در کمیت و کیفیت باید توجه لازم را لحاظ کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان کرد: برگزاری رزمایش اقتدار یکی از برنامه های محوری هفته بسیج در استان بوده و این روزها در جامعه اسلامی شاهد وقایع و اتفاقاتی هستیم که گاهی اوقات از باب از دست دادن جوانانی در مملکت که با خون دل ها بزرگ شده اند، آزرده خاطر می شویم.

خراسانی مطلق اظهار کرد: از کم کاری ها، کارهای بدموقع و بی موقع، عمل های نابهنگام انجام شده مسئولان دستگاه های فرهنگی تا مجموعه های مختلف که سهمی در این تقصیر دارند همه در این خصوص رنج می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین برنامه بسیجیان بصیرت بخشی باشد

مهم ترین برنامه بسیجیان بصیرت بخشی باشد