مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-20اقتصادي

اتمام قطعه 5بزرگراه کرمانشاه-میاندواب 600میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه-میاندواب بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است که هم اکنون بالغ بر 90 درصد پیشرفت دارد و در صورت تامین اعتبار لازم به زودی زیر بار ترافیک می رود.

- جهانگیر الیاسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود 320 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در حوزه استان کردستان واقع شده که 155 کیلومتر از آن به اتمام رسیده و مورد استفاده است.

الیاسی ادامه داد: یکی از قطعات این کریدور، قطعه شماره پنج به طول 49 کیلومتر بوده که 41 کیلومتراز آن زیربارترافیک رفته ودر مجموع هم اکنون از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

وی افزود: قطعه شماره پنج که حد فاصل سنندج – دیواندرواقع شده از جمله قطعات مهم این کریدور است که در صورت اتمام و بهره برداری کامل از آن تاثیر بسزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده ای استان دارد و ایمنی تردد در مسیر مورد نظر که از جمله مسیر ها ی پرتصادف بوده ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به هزینه کرد حدود 120 میلیارد تومان برای ساخت این قطعه گفت: اتمام پروژه نیاز به 60 میلیارد تومان اعتبار(برای پرداخت مطالبات پیمانکاران واتمام عملیات اجرایی) دارد که امیدواریم با تامین به موقع آن آینده نزدیک شاهد بهره برداری کامل از این قطعه مهم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام قطعه 5بزرگراه کرمانشاه-میاندواب 600میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اتمام قطعه 5بزرگراه کرمانشاه-میاندواب 600میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد