مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-20اجتماعي

مشاوره حقوقی در فرهنگسراهای اردبیل ارائه می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: برنامه مشاوره های حقوقی با حضور کارشناسان حقوقی و باهدف ارائه آموزش در خصوص مسائلی حقوقی و خانواده در فرهنگسراهای اردبیل پیش بینی شده و به زودی اجرا خواهد شد.

- اباصلت ابراهیمی 29 آبان با اعلام این خبر افزود: کارگاه های آموزشی با محوریت فرهنگ سلامت باهدف ارتقای سلامت عمومی شهروندان در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل هم برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مشاوره سلامتی و طب سنتی ایران به صورت هفتگی در قالب چهارشنبه های سلامت به عنوان شاخص ترین برنامه اداره توسعه سلامت شهرداری اردبیل افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 کارگاه سلامت با حضور اهالی محلات در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل برگزار شده است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح ویزیت رایگان، مشاوره سبک زندگی سالم، مشاوره تخصصی تکریم و اصول رفتار با سالمندان به صورت هفتگی، برگزاری کارگاه های ازدواج آسان، برپایی ایستگاه های سلامت سنجش فشار و قند خون شنبه های سلامت، برگزاری برنامه های متناسبتی در حوزه سلامت از جمله هفته ملی سلامت، هفته شیر مادر، هفته جمعیت از جمله کارگاه های آموزشی در حوزه سلامت است که توسط اداره سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در فرهنگسراها اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره حقوقی در فرهنگسراهای اردبیل ارائه می شود

مشاوره حقوقی در فرهنگسراهای اردبیل ارائه می شود