موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-20اقتصادي

درخواست کمک چمران از دولت برای نوسازی تاکسی ها / تذکر شورا به شهرداری درباره «تهران من»


رییس شورای شهر تهران در مورد عدم بروزرسانی سامانه «تهران من» گفت که ما نیز به شهرداری تذکر داده و به آنها ایراد گرفته ایم.

- درخواست کمک چمران از دولت برای نوسازی تاکسی ها / تذکر شورا به شهرداری درباره تهران من رییس شورای شهر تهران در مورد عدم بروزرسانی سامانه تهران من گفت که ما نیز به شهرداری تذکر داده و به آنها ایراد گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر گرانی ون هایی که روز گذشته رونمایی شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در تعویض خودروهای فرسوده گران قیمت بودن آنها است و مگر تاکسی یا ون فرسوده را چقدر می خرند؟ این در حالی است که رانندگان نیز باید مبالغ زیادی بگذارند که عمدتا از توان آنها خارج است.

البته دولت کمک هایی را به تاکسیرانان انجام می داد و امیدواریم این کمک ها ادامه یابد تا تاکسی ها نونوار شوند.

وی با بیان این که در سال 1385 ون های فعلی عمدتا از روسیه وارد شدند و حالا وضعیت بسیار ناجور و فرسوده ای دارند، اظهار کرد: این ون ها علاوه بر فعالیت در خطوط تاکسی در خطوط اتوبوسرانی که مسافر کمی دارد نیز مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما امیدواریم بتوانیم از دولت کمک بگیریم تا صاحبان این ون ها بتوانند خودروهایشان را نوسازی کنند که البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک چمران از دولت برای نوسازی تاکسی ها / تذکر شورا به شهرداری درباره «تهران من»

درخواست کمک چمران از دولت برای نوسازی تاکسی ها / تذکر شورا به شهرداری درباره «تهران من»