مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-20اجتماعي

جهش تحصیلی در پساکرونا توصیه نمی شود


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جهش تحصیلی را در پساکرونا به هیچ عنوان به دانش آموزان توصیه نمی کنیم.

- علی محمدبیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مجازی بودن آموزش ها در دوران کرونا، گفت: در شرایطی که در دوران کرونا آموزش ها به صورت مجازی بوده، توصیه نمی شود والدین برای جهش تحصیلی فرزندان خود در پساکرونا اقدام کنند، چون این اقدام قطعا باعث وارد آمدن فشار به دانش آموز می شود.

محمدبیگی با بیان اینکه مشاوران تحصیلی جهش تحصیلی را در شرایط عادی هم به دانش آموزان توصیه نمی کنند، گفت: جهش تحصیلی دانش آموز را مجبور به قرار گرفتن در کنار دانش آموزان بزرگتر از خودش کرده که می تواند اثرات منفی زیادی بر روند رشد دانش آموز داشته باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در هنگام جهش تحصیلی دانش آموز با دانش آموزانی همکلاس می شود که سن اجتماعی و جسمی بالاتری دارند و این موضوع دانش آموز جهش یافته را در برخورد با گروه همسالان با چالش مواجه خواهد کرد.

محمدبیگی با اشاره به احتمال افت تحصیلی دانش آموزان جهش تحصیلی یافته در سنوات بعدی تحصیل، گفت: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد میزان افت تحصیلی در دانش آموزانی که در سنوات گذشته جهش تحصیلی داشته اند، در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تحصیلی در پساکرونا توصیه نمی شود

جهش تحصیلی در پساکرونا توصیه نمی شود