مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-20اقتصادي

کسی دلسوز سراب نیلوفر نیست


متولی مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر کرمانشاه با بیان اینکه با این روند تا چندسال  آینده دیگر سراب نیلوفری وجود نخواهد داشت، گفت: متاسفانه هیچ کس دلسوز این مجموعه تفریحی نیست.

- محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تداوم شرایط نابسامان مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر، اظها رکرد: از حدود چند ماه پیش که این سراب خشک شد، گردشگری آن هم تقریبا رو به تعطیلی رفت.

وی با بیان اینکه اصلی ترین عامل جذب گردشگر در این مجموعه یعنی سراب کماکان خشک است، افزود: صدور مجوز حفر چاه های عمیق در زمین های اطراف سراب یکی از اصلی ترین دلایل خشک شدن سراب است، چراکه برداشت بسیار بی رویه ای از آبهای زیرزمینی دارند.

متولی مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر ادامه داد: برخی از زمین های اطراف سراب به کشاورزان غیربومی اجاره داده شده که آنها هم برای اینکه بیشترین درآمد را کسب کنند، کشت های آب بر و چندباره انجام می دهند.

وی اضافه کرد: چندی پیش اداره آب هرکدام از این چاه ها را به دلیل برداشت بی رویه حدود 100 تا 200 میلیون تومان جریمه کرد، اما باتوجه به اینکه کشاورزان در این زمین های کشت های چندباره انجام می دهند و سود خوبی عایدشان می شود، این رقم جریمه چیزی برایشان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی دلسوز سراب نیلوفر نیست

کسی دلسوز سراب نیلوفر نیست