مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-20ورزشي

5 بازی مهم مرحله گروهی جام جهانی/ ایران - آمریکا تکرار یک هیجان


اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، - مورد انتظار فوتبال دوستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از امروز 29 آبان به میزبان قطر و با حضور 32 تیم آغاز خواهد شد و تا روز 27 آذرماه ادامه خواهد داشت.

الجزیره در گزارشی به برگزاری چند دیدار مهم و هیجانی در مرحله گروهی این رقابتها اشاره کرده است.

در مطلب این رسانه آمده است: پس از قرعه کشی بیست و دومین دوره جام جهانی 2022 که قرار است در قطر برگزار شود، صحبت ها درمورد مهم ترین و قوی ترین بازی های مرحله گروهی در میان اهالی فوتبال ادامه دارد.

این قرعه کشی که در تاریخ اول آوریل 2022 در مرکز نمایشگاه ها و همایش های دوحه انجام شد، منجر به برگزاری چند بازی مهم و هیجان انگیز می شود که هواداران فوتبال مشتاقانه منتظر آن هستند.

قطر - اکوادور رسم بر این است که فوتبال دوستان بازی افتتاحیه جام جهانی را از دست ندهند، چرا که این دیدار 4 سال پس از آخرین بازی دوره قبل برگزار می شود.

از جام جهانی 2006 آلمان، تیم ملی کشور میزبان است که نوار مسابقات جام جهانی را به نشانه شروع مسابقات قطع می کند، این درحالی است که قبل از آن، قهرمان دوره قبل این کار را می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بازی مهم مرحله گروهی جام جهانی/ ایران - آمریکا تکرار یک هیجان

5 بازی مهم مرحله گروهی جام جهانی/ ایران - آمریکا تکرار یک هیجان