مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-20سياسي

173 برنامه هفته بسیج در گناوه اجرا می شود


فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در هفته بسیج 173 برنامه در سطح شهر، پایگاه ها و حوزه های مقاومت این شهرستان پیش بینی شده است.

- گناوه- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در هفته بسیج 173 برنامه در سطح شهر، پایگاه ها و حوزه های مقاومت این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل که به دست ایشان کاشته شد و امروز به درخت تناوری مبدل شده که در اقتدار و امنیت کشور نقش بسزایی دارد و انسان های مخلص و پاکی را در دامن خود پرورش داده که در تمام زمینه ها خدمتگزار ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با اشاره به برنامه های هفته بسیج در شهرستان بیان کرد: با همکاری مجموعه فرهنگی سپاه ناحیه گناوه و بسیجیان شهرستان اجرای 173 برنامه در سراسر پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در هفته بسیج اجرا می شود که 81 برنامه شاخص است.

وی گفت: نشست بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس با امام جمعه گناوه، غبارروبی گلزار شده در گناوه و بخش ریگ، برگزاری زیارت عاشورا در گلزار شهدا، تجمع بسیجیان در رزمایش اقتدار بسیجیان به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین از برنامه های شاخص این هفته خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

173 برنامه هفته بسیج در گناوه اجرا می شود

173 برنامه هفته بسیج در گناوه اجرا می شود