مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-20اجتماعي

اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان تا چهار ماه آینده


رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان بسیار زمان بر است، اما تلاش می کنیم در طول مدت سه تا چهار ماه این کار به سرانجام برسد.

- مصطفی بابایی سارویی، امروز یکشنبه 29 آبان در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: متأسفانه دشمن از تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در فضای مجازی سوء استفاده کرد و این نتیجه غفلتی بود که در نظام تعلیم و تربیت متوجه شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه پس از بازگشایی مدارس شاهد اتفاقاتی در کشور و جامعه بودیم، اظهار کرد: طی مدت اخیر یکی از کارهای بسیار مهم بازگشایی مدارس بعد از دوران کرونا بود و این بازگشایی بعد از سه بار تجربه ناموفق به واسطه شیوع کرونا انجام شد.

بابایی با اشاره به اقدامات و تغییرات مثبت و رو به بهبود در نظام آموزش و پرورش، تصریح کرد: با اقناع افکار عمومی در فروردین ماه امسال شاهد حضور 87 درصدی دانش آموزان در مدارس بودیم، ع رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس پس از 26 ماه تعطیلی از ابتدای مهرماه در تمام مقاطع به صورت حضوری بازگشایی شد و تجربه خوبی را کسب کردیم، ادامه داد: در زمینه رفاه فرهنگیان یک بیمه کارآمد جایگزین بیمه سابق شده است و در بیمه جدید دو سوم حق بیمه را دولت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان تا چهار ماه آینده

اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان تا چهار ماه آینده