مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-20ورزشي

میزبانی دانشگاه بجنورد از دانشجویان علاقه مند جام جهانی فوتبال


فردا 30 آبان ماه، دانشگاه بجنورد میزبان دانشجویان برای تماشای پخش زنده فوتبال «ایران_انگلیس» است.

- فوتبال ایران_انگلیس فردا در دانشگاه بجنورد پخش می شود؛ میزبانی دانشگاه بجنورد از دانشجویان علاقه مند جام جهانی فوتبال ایسنا/خراسان شمالی فردا 30 آبان ماه، دانشگاه بجنورد میزبان دانشجویان برای تماشای پخش زنده فوتبال ایران_انگلیس  است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه بجنورد اعلام کرده است که فردا 30 آبان ماه، ساعت 16 و 30 دقیقه، میزبان تمام دانشجویان و جامعه دانشگاهی این مجموعه برای تماشای پخش زنده فوتبال ایران_انگلیس است.

علاقه مندان می توانند فردا می توانند ساعت 16 در سالن اجتماعات دانشکده هنر به صورت رایگان برای تماشای فوتبال جام جهانی حضور پیدا کنند.

درب سالن به مدت 20 دقیقه باز است و جامعه دانشگاهی این دانشگاه می توانند به صورت رایگان از فضایی مهیج برای تماشای فوتبال بهره مند شوند.

دانشگاه ها فردا ساعت 14 تعطیل می شوند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اعلام کرده است در آستانه بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر، کلاس ها و بخش های اداری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فردا دوشنبه از ساعت 14 تعطیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی دانشگاه بجنورد از دانشجویان علاقه مند جام جهانی فوتبال

میزبانی دانشگاه بجنورد از دانشجویان علاقه مند جام جهانی فوتبال