مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-20اقتصادي

تاکید مدیران سایپا بر افزایش همکاری ها با سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف


در بازدید مدیران و کارشناسان نت گروه‎ صنعتی سایپا از توانمندی های مراکز خدمات تخصصی و آزمایشگاه های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و پژوهشکده توسعه تکنولوژی، - در بازدید مدیران و کارشناسان نت گروه‎ صنعتی سایپا از توانمندی های مراکز خدمات تخصصی و آزمایشگاه های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و پژوهشکده توسعه تکنولوژی، بر افزایش همکاری ها با این مجموعه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید که روز گذشته (28 ابان ماه 1401) صورت گرفت، بازدیدکنندگان از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردهای سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در حوزه سیستم های اندازه گیری و ساخت تجهیزات پشتیبان خطوط تولید، تسترهای گیربکس، ساخت تسترها و رول تست آشنا شدند.

مدیران و کارشناسان نت گروه صنعتی سایپا از مرکز خدمات تخصصی اتوماسیون، کارگاه ساخت و آزمایشگاه های تخصصی فناوری و تجهیزات آب و آبیاری (فناب)، متالورژی و اپتیک بازدید کردند.

این بازدید پس از حضور فعال سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و ارائه توانمندی و ظرفیت های مرتبط با صنعت خودرو این سازمان در نمایشگاه جانبی رویداد فناورانه خودروهای آینده که 25 و 26 مهرماه از سوی مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مدیران سایپا بر افزایش همکاری ها با سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

تاکید مدیران سایپا بر افزایش همکاری ها با سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف