مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-20سياسي

بسیج موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است


بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد معلمی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان تربت حیدریه در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: آحاد مردم از بسیجیان این سرزمین هستند و این بدان معناست که هر کس دل در گرو انقلاب و نظام دارد و در صحنه های انقلاب حضور دارد هر چند اسمشان در سازمان بسیج نباشد اما بسیجی هستند.

امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: بسیجی یعنی پیشرو و محرک است و وقتی می بیند مردم و نظام مورد بی مهری و اهانت واقع شدند آرامش ندارد و پا به میدان می گذارد.

وی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.

حجت الاسلام معلمی بیان کرد: امروز یمن، لبنان، عرلق و سوریه و کشورهای آزادیخواه از تفکر بسیج الگو گرفتند و راه مبارزه با استکبار را در پیش گرفتند.

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: هر کس دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است، حال می خواهد معلم در مدرسه، استاد در دانشگاه، پزشک در بیمارستان، کسیه و بازاری و کشاورز باشد که برای کشور کار می کنند همه در زمره بسیجی هستند و تکلیف دارند که امام بزرگوار آن را نیز مشخص کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است

بسیج موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است