مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-20سياسي

تفکر بسیجی و حرکت جهادی رمز تحقق آرمان های انقلاب است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تحقق آرمان های انقلاب و شعار امام مبنی بر اهتزاز پرچم در قله رفیع عالم جز با تفکر بسیجی، - نگاه انقلابی و حرکت جهادی امکان پذر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرخنده صبح یکشنبه در نشست صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به اهداف و آرمان های امام (ره) بیان کرد: آرمان هایی که معمار کبیر انقلاب طراحی کرده اند، ریشه در مبانی اسلام ناب داشته که روز به روز شاهد تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه امام (ره) با نگاهی که وصالش به غایت هستی بود، انقلاب را رقم زدند، افزود: امام (ره) قبل از پیروزی انقلاب به صراحت فرمودند: به درب باغ سبزی که اقتصاد غرب به روی شما گشوده است، اعتماد نکنید و به دامن اسلام برگردید که در آینده ای نه چندان دور باید کمونیسم را در تاریخ جست و جو کرد.

فرخنده با بیان اینکه رهبری هم در گام دوم انقلاب از فروپاشی نظام سلطه سخن می گویند، افزود: امام با نگاهی انقلابی و تفکر بسیجی چشم انداز انقلاب را ترسیم کرده بودند که باید الگویی برای ما باشد.

وی با بیان اینکه سلاح اراده به تنهایی می تواند جریان ساز باشد و دنیا را متحول کند، اظهار کرد: تحقق آرمان های انقلاب و شعار امام مبنی بر اهتزاز پرچم لا اله الله در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی و حرکت جهادی رمز تحقق آرمان های انقلاب است

تفکر بسیجی و حرکت جهادی رمز تحقق آرمان های انقلاب است