مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-20سياسي

مدیری که بالای 50 میلیون حقوق می گیرد باید دغدغه کار و کارخانه داشته باشد


نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بعضا مدیرانی در کارخانه ها هستند که توانمندی مدیریت ندارند، گفت: - ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بعضا مدیرانی در کارخانه ها هستند که توانمندی مدیریت ندارند، گفت: مدیری که بالای 50 میلیون تومان حقوق می گیرد ملزم است که دغدغه کار و کارخانه داشته باشد و برای ایجاد اشتغال تلاش کند.

محمدحسن آصفری روز یکشنبه 29 آبان در نشستی به مناسبت سالروز تصویب قانون کار اظهار کرد: وجود قانون کار علیرغم معایبی که دارد، ضروری است.

وی با بیان اینکه این قانون از سال 1369 تصویب شده تا به مسائل کارگری بپردازد، افزود: استان مرکزی با بیش از 250 هزار کارگر، استانی کارگری محسوب می شود و نیاز است که به حوزه کارگری توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی گفت: این اصل یکی ازمواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

این اصل یک اصل خوب بوده، اما واگذاری های نامناسبی که در قالب اجرای نامطلوب این اصل انجام شد سبب شد که امروز کارخانه ها با مشکل مواجه شوند.

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرکدام از کارخانه های استان در حال حاضر با توجه به ظرفیتی که دارند می بایست امروز دو برابر حال حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که بالای 50 میلیون حقوق می گیرد باید دغدغه کار و کارخانه داشته باشد

مدیری که بالای 50 میلیون حقوق می گیرد باید دغدغه کار و کارخانه داشته باشد