مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-20اقتصادي

اکثر قریب به اتفاق روستاهای تحت مدیریت توزیع برق شیراز برق دار است


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق شیراز اعلام کرد که هم اکنون در محدوده تحت مدیریت این شرکت، همه روستاهای با جمعیت بالای 10 خانوار و اکثر روستاهای با جمعیت بالای 5 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

- ایسنا/فارس معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق شیراز اعلام کرد که هم اکنون در محدوده تحت مدیریت این شرکت، همه روستاهای با جمعیت بالای 10 خانوار و اکثر روستاهای با جمعیت بالای 5 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

عبادالله عبادی یکشنبه 29 آبان به خبرنگاران گفت: توسعه برقرسانی روستایی و خدمت رسانی مطلوب به روستاییان، از مهمترین اولویت های این شرکت در راستای تحقق وعده های دولت و تحقق توسعه متوازن، توسعه کسب و کار، عدالت در بهره مندی از خدمات و محرومیت زدایی است.

او خاطرنشان کرد: باتوجه به تاکیدات شرکت توانیر در خصوص توسعه برق روستایی و تخصیص منابع مالی مورد نیاز و حمایت های همه جانبه خوشبختانه در برق رسانی به روستاها و بهسازی شبکه برق روستایی اقدامات شاخصی انجام شده است.

عبادی با بیان اینکه هم اکنون نه تنها روستای بالای 10 خانوار بدون برق در محدوده عملکرد توزیع برق شیراز وجود ندارد، بلکه ساکنان اکثر روستاهای بالای پنج خانوار نیز از نعمت برق برخوردار شده اند، گفت: روستاهایی که اخیراً کد خانوار دریافت کرده اند نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر قریب به اتفاق روستاهای تحت مدیریت توزیع برق شیراز برق دار است

اکثر قریب به اتفاق روستاهای تحت مدیریت توزیع برق شیراز برق دار است