مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-20پزشكي

تداوم کاهش موارد بستری کرونا در فارس


روند کاهشی تعداد بیماران مبتلا به کرونای شناسایی شده و نیازمند بستری در استان فارس همچنان تداوم دارد و آمار موارد بستری در این استان به 170 بیمار رسیده است.

- طبق آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح یکشنبه 29 آبان، دو میلیون و 254 هزار و دو تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در این استان انجام و طی آن، 661 هزار و 704 بیمار مثبت شناسایی شده است.

برپایه همین گزارش، طی 24 ساعت گذشته 17 بیمار یا فرد دارای علائم مشکوک جدید در مراکز درمانی استان فارس بستری شده اند و آمار کل مبتلایان کرونای بستری در این استان 170 نفر است.

گزارش یاد شده حاکیست که از بین کل بیماران بستری، 31 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

خوشبختانه در 24 ساعت گذشته، موردی جدیدی از فوت ناشی از کووید19 در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید19 از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و 166 نفر است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 653 هزار و 483 هم استانی مبتلا به کووید19 بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کاهش موارد بستری کرونا در فارس

تداوم کاهش موارد بستری کرونا در فارس