مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-20سياسي

راه اندازی 1751 صندوق قرضه الحسنه در همراهی بسیج سازندگی با مردم


مدیر جهاد اقتصادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: بسیج سازندگی استان فارس با همکاری و همراهی 92 هزار نفر از مردم 1751 صندوق قرض الحسنه راه اندازی کرده است.

- مردم محور از جمله سیاست های اجرایی این سازمان در حوزه محرومیت زدایی در سطح روستا ها و حاشیه شهر می باشد، اظهار داشت: یکی از اقدامات محوری این سازمان گسترش کمی و کیفی صندوق های قرض الحسنه اشتغالزای مردم یار و تعاونی های مردم نهاد محلی است که تا کنون بسیج سازندگی استان فارس با همکاری و همراهی مردم 1751 صندوق قرض الحسنه سراسر استان فارس راه اندازی کرده است.

وی با بیان این که صندوق های قرض الحسنه از سال 97 تا کنون محل آورده های خود اعضا با اولویت پرداخت تسهیلات در زمینه های اشتغالزا، تامین جهیزیه، ازدواج، درمان و .

را در دستور قرارداده است، عنوان کرد: تا کنون بیش از 60 هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از 1920 میلیارد ریال در حوزه های ذکر شده پرداخت تسهیلات انجام گرفته است که از محل این تسهیلات 15030 فرصت شغلی توسط صندوق ها راه اندازی شده است.

مدیر جهاد اقتصادی بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: بیش از 45 میلیارد ریال خیرین در صندوق های قرض الحسنه سرمایه گزاری کرده اند که این مهم توانسته است سهم بی بدیلی در ایجاد، گسترش و کیفی سازی صندوق های قرض الحسنه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 1751 صندوق قرضه الحسنه در همراهی بسیج سازندگی با مردم

راه اندازی 1751 صندوق قرضه الحسنه در همراهی بسیج سازندگی با مردم