مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-20اجتماعي

آموزش و پرورش نیازمند فهم زنانه ای است که بتواند تولید محتوا کند


 نشست تخصصی پیرامون بی عدالتی جنسیتی در ساختار و برنامه درسی با حضور اساتید و پژوهشگران و مسئولین آموزش و پرورش به همت مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

-  نشست تخصصی پیرامون بی عدالتی جنسیتی در ساختار و برنامه درسی با حضور اساتید و پژوهشگران و مسئولین آموزش و پرورش به همت مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی پیرامون بی عدالتی جنسیتی در ساختار و برنامه درسی با حضور اساتید و پژوهشگران و مسئولین آموزش و پرورش به همت مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

در این نشست که ذیل مجموعه برنامه های جانبی نمایشگاه قرار ششم که در آن ایده و دستاوردهای مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه ااسلام عرضه و ارائه می گردد، برگزار شد، دو مسئله محوری پیرامون ساختارهای معیوب آموزش و پرورش در حوزه جنسیت و برنامه درسی دخترانه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه امامی رضوی مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش، مهدی زاده سرپرست گروه مهارت های زندگی سازمان پژوهش و برنامه درسی و آقای دکتر راستیان پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام نکاتشان را مطرح کردند.

بی عدالتی جنسیتی در ساختار در ابتدا رابعه امامی رضوی با انتقاد از عدم توجه به زنان در سیاستگذاری ها از پژوهشگران و نخبگان زنان دعوت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش نیازمند فهم زنانه ای است که بتواند تولید محتوا کند

آموزش و پرورش نیازمند فهم زنانه ای است که بتواند تولید محتوا کند