مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-20سياسي

اعتقادات مردم قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دشمن روی قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی که اعتقادات مردمی است دست گذاشته است.

- حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری فرد، در همایش جهاد تبیین که در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو قسمت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود به این خاطر که منشاء قدرت اقتصاد قوی و پول و تجهیزات نظامی بود که در اختیار این دو بلوک قرار داشت.

وی ادامه داد: وقتی امام خمینی(ره) پرچم انقلاب را بالا برد کسی آن را باور نداشت، تا اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد و یک نظریه تحت عنوان قدرت معنوی ارائه داد که پس از پیروزی انقلاب معنی شد.

نصیری فرد افزود: امام (ره) دنبال جابجایی حکومت نبود، امام(ره) 10 سال شاه را نصیحت کرد بعد از آن دست به انقلاب زد، امام بعد از پیروزی انقلاب به قم رفت و گفت تکلیفی داشتیم انجام شد الان شما حکومت کنید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بیان کرد: امام دنبال جابجایی حکومت نبود بلکه دنبال جابجایی منشاء آن بود، ایشان نه تانک داشت و نه اسلحه، اگر شما یک کلمه پیدا کردید که امام اجازه رفتارهای خشونت بار در مبارزه با شاه را داده باشد، نداریم، می خواست این باور را در مردم ایجاد کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقادات مردم قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی است

اعتقادات مردم قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی است