مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 22:452022-11-20سياسي

آمریکای در حال افول برای حفظ قدرت دست و پا می زند


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه اندیشمندان آمریکا اعتراف کرده اند قدرت آمریکا در دنیا رو به افول است، گفت: اگر آمریکا در برخی از نقاط جنگ را شروع می کند فقط به خاطر اعلام موجودیت است نه بخاطر این که قدرتش را به رخ بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر امشب در یادواره شهدای امنیت در مسجد جامع شهرکرد با بیان اینکه امروز جنگ بین اسلام و کفر در واقع بین ایران و آمریکا است، گفت: قبلا حوادث به گونه ای بود که آن ها را قبل از رخداد پیش بینی می کردند اما امروز سرعت رخداد حوادث به گونه ای است که قبل از پیش بینی به وقوع می پیوندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: مسئله اقتصاد در دنیا گریبان همه را گرفته است و سرعت گرانی و اتفاقات اقتصادی چند 10 برابر کشور ماست به طور مثال کشورهای اروپایی امروز در انتخاب بین تأمین نان یا گرما مستأصل مانده اند.

وی یادآور شد: سیاستمداران عالم در مقابل مقام معظم رهبری زانو زده اند اما در کوچه پس کوچه های داخل ایران که یادآور رشادت های رزمندگان و تزیین شده با عکس شهداست شاهد به آتش کشیدن عکس شهدا و پرچم ایران هستیم، ما که اعتقادات قوی داریم باید به میدان بیاییم و اجازه رخ دادن چنین اتفاقاتی را ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکای در حال افول برای حفظ قدرت دست و پا می زند

آمریکای در حال افول برای حفظ قدرت دست و پا می زند