مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:362022-11-21اقتصادي

احداث راه جدید روستاهای مرق و مرقکان ساوه


رییس اداره ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از ساخت راه جدید روستاهای مرق و مرقکان ساوه با اعتباری بالغ بر 65میلیارد ریال خبر داد.

- حسن اشتری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به اتمام ساخت و آسفالت هزار و 700 متر راه روستایی مرق و مرقکان در شهرستان ساوه گفت: عملیات ساخت و آسفالت راه جدید روستاهای مرق و مرقکان در شهرستان ساوه در اقدامی جهادی با صرف 65 میلیارد ریال اعتبار ظرف مدت یکسال اتمام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این طرح در شش مرحله شامل ترانشه برداری و عملیات خاکی، ساخت دیوار گابیون بندی، ساخت دیوار بتنی، اجرای ابنیه فنی به تعداد شش دستگاه اجرای زیراساس و آسفالت و ایمن سازی نهایی محور اجرا شد تا قبل از فرا رسیدن زمستان مورد بهره برداری کاربران جاده ای و اهالی روستاهای منطقه قرار گیرد.

به گفته اشتری بیش از چهار هزار و 200 مترمکعب عملیات خاکی و ترانشه برداری برای احداث جاده جدید با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه و پشتیبانی ماشین آلات اداره کل به طول یک کیلومتر ظرف مدت چهار ماه در قالب فاز نخست اجرای این طرح با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث راه جدید روستاهای مرق و مرقکان ساوه

احداث راه جدید روستاهای مرق و مرقکان ساوه