مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:362022-11-21اجتماعي

حجم بالای تردد در پایتخت/ ترافیک سنگین در نواب و آزادی


کارشناس پلیس راهور پایتخت، آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، سرهنگ مجید رنجبر کارشناس اطلاع رسانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

   رنجبر تصریح کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراهها در حال اجراست.

رنجبر با بیان اینکه محور بزرگراه سعیدی می تواند جایگزین مناسبی برای بزرگراه نواب و جلال هم جایگزین مناسبی برای محورهای غربی باشد خاطرنشان کرد : انتظار می رود با توجه به تعطیلی امروز بخشی از مراکز آموزشی در شهر تهران ، ترافیک از ساعتی دیگر کاهش یابد لذا شهروندانی که عجله ای برای تردد ندارند می توانند سفرهای درون شهری خود را به ساعات آتی موکول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم بالای تردد در پایتخت/ ترافیک سنگین در نواب و آزادی

حجم بالای تردد در پایتخت/ ترافیک سنگین در نواب و آزادی