مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-21سياسي

رونمایی از چهار محصول فناورانه در دانشگاه شیراز


در نشستی با حضور جمعی از دانشگاهیان، چهار تیم از تیم های شتابدهنده کوانتوم پلاس مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، به نام های «اکیپ»، - ایسنا/فارس در نشستی با حضور جمعی از دانشگاهیان، چهار تیم از تیم های شتابدهنده کوانتوم پلاس مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، به نام های  اکیپ ،  بگردش ،  فراهوش آتی گستر پاسارگاد  و  قاصدک  از محصولات دانش بنیان خود رونمایی کردند.

در این نشست تیم بگردش از محصول فناورانه خود با نام سوپراپلیکیشن گردشگری سلامت و درآمدزایی به عنوان، یک سوپراپ حوزه ی گردشگری، تفریحات، سلامت و سرگرمی رونمایی کرد.

بنا بر اعلام اعضای این تیم، در این برنامه تلاش شده تا با تمرکز بر سلامتی، گردشکری شهری و طراحی مشوق ها با استفاده از هوش مصنوعی شرایط گردشگری، تفریحات و سرگرمی را برای تمامی سنین و سطوح درآمدی جامعه فراهم کنیم.

کاربران با نصب برنامه بگردش به جمع آوری سکه از طرق مختلف می پردازند و با تبدیل سکه های به اعتبار می توانند از فروشگاه کالا و خدمات خرید کنند.

همچنین با همکاری کسب وکارهای آنلاین و غیرآنلاین، به توسعه ی بازار ایشان کمک می شود؛ به این نحو که پذیرنده ها با ارائه ی کالا و خدمات خود در برنامه یبگردش و با استفاده از فضای تبلیغاتی با پنل گزارش دهی حرفه ای،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چهار محصول فناورانه در دانشگاه شیراز

رونمایی از چهار محصول فناورانه در دانشگاه شیراز