مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-21اقتصادي

زنجان به عنوان شهر خلاق یونسکو ثبت شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، گفت: ثبت جهانی شهر زنجان به عنوان یکی از شهرهای خلاق یونسکو، فرصتی برای توسعه گردشگری این شهر است.

- سیدسعید صفوی روز گذشته (29 آبان ماه) در نشست تخصصی و آیین افتتاحیه انستیتو شهر خلاق استان زنجان، اظهار کرد: پیوستن زنجان به شبکه شهرهای خلاق جهان توسط یونسکو می تواند فرصت ویژه ای را برای توسعه گردشگری شهر و استان زنجان فراهم کند.

وی با بیان اینکه صنعت، فرهنگ و خلاقیت جزو بخش های بسیار سریع در رشد جهانی است، تصریح کرد: عضویت شهرها در شبکه دسترسی به منابع و تجارب را برای همه شهرهای عضو تسهیل می کند تا وسیله ای برای ارتقا و پیشرفت صنایع خلاق محلی و تقویت همکاری جهانی برای پیشرفت شهری پایدار امکان پذیر می شود.

صفوی با اشاره به اینکه شعار اصلی شهر زنجان میزبان مهربان است که در همین راستا جشنواره ها و همایش هایی در سطوح مختلف محلی، ملی و بین الملل برگزار می شود، ادامه داد: هر تجمع و ارتباطی به دنبال یک هدف است.

هدف ما این است که هموطنان ما از تمام نقاط کشور و گردشگران خارجی به شهرستان زنجان سفر کنند و بیشتر با این شهرستان و سه حوزه موفق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان به عنوان شهر خلاق یونسکو ثبت شد

زنجان به عنوان شهر خلاق یونسکو ثبت شد